Pied de coq pe rosu- vanduta

marți, 27 iulie 2010

Marime : aprox 38
Material : bumbac, posibil in amestec cu sintetic
Stare foarte buna
Masuri : bust 86-90 cm, talie 90 cm, solduri 92-94 cm, maneca 41 cm, lungime umar-tiv 99 cm.
Pret: 50 lei
Am luat-o de mult de pe alt blog de noua si-am purtat-o doar de vreo 3 ori, dintre care una la primul targ ever la care a participat Elefantul, V4Vintage 1 :D A se vedea aici.
Am cumparat-o fara sistem de inchidere la spate, si i-am pus 2 seturi de mos si baba care-si fac treaba cu succes. Materialul e incredibil de moale si se aseaza exact asa cum va doriti pe corp :)
Da, stiu ca fundalul e horror dar cu cel obisnuit, pe rosu era si mai rau (da, se poate si asa ceva). Si dupa experienta asta mi-am promis sa nu mai produc astfel de poze so bear with me ;;) Am pus mai multe poze decat de obicei, ca sa va dati seama ca ea saraca e frumoasa si n-are nici o vina pentru draperiile mele cu personalitate si nici pentru restul fundalului.
De fapt nu m-am plictisit nicidecum de ea, inca am dubii daca s-o postez, as we speak...write..dar a stat in dulap ignorata cam un an si nu-i doresc o soarta asa de cruda asa ca o trimit spre dulapuri mai primitoare, sper :)









1 comentarii:

Mia spunea...

hei te-am adugat la lista de bloguri.sper sa faci la fel mersi