Camasa Tommy Hilfiger- vanduta Gabriela

luni, 5 iulie 2010

Marime : 38
Material : 100% bumbac
Stare excelenta
Masuri : bust 94-98 cm, lungime maneca 64 cm, lungime umar-tiv 52 cm (in partea cea mai scurta)
Pret: 40 lei
In stare impecabila, material de calitate si firma idem. Cel mai mult la camasa asta cred ca-mi plac, pe langa combinatia de culori, pe care am un fix in ultima vreme, micile detalii de croitorie, spre exemplu logo-ul brodat, triunghiul de material de la guler, cusaturile de la maneca (toate in pozele-detaliu). Se inchide cu nasturi marcati si ascunsi de o banda de material...care nu stiu cum se numeste :D Arata bine si cu manecile intinse, si rulate (mai frumos decat am facut-o eu in 'sedinta foto'), si pe deasupra unui tricou, descheiata.
Am cumparat-o de pe alt blog acum cateva luni si mi-e draga tare dar trebuie sa recunosc ca in parti mi-e putin scurta...cu 1-2 cm asa :|
p.s. sorry for the confusing stripes everyone...









0 comentarii: